Toch niet

Cassie - Grady is een coole vent,met goed ideen al de tijd.

Rachel - Klopt,hij is wel heel slim.

Cassie - Ach,en je vriend,Danny is toch een liegenaar.

Rachel - Waarom zeg je dat. Hij is toch niet zo.

Cassie - Toch wel! Jij wilt het gewoon niet zien.

Rachel - Zien wat?! Hij is mijn vriend,ik mag niet achter zijn rug praten.

Cassie - Jij zei toch niets joh,ik ben dingen aan 't zeggen hier. Chill.

Rachel - Als het zo is,dan,ja.

Cassie - Hij zei dat hij je niet knap vindt,en dat je een beetje dik ook vindt.

Rachel - WAT ZEI IE?! IK? DIK? IK?

Cassie - Ooow,sorry,ik dacht dat je al wist! Achja,pech hé.

Rachel - *Verdrietig*

Cassie - Niet zo blijven,je weet wel dat mannen al de tijd liegen tegen ons.

Rachel - M...ma..maar ik dacht het anders van Danny...Ik dacht dat hij een goed jongen was!

Cassie - We leren met leven al de tijd,schat. Nou nou,niet zo blijven,er zijn nog veel meer mensen in dit wereld te kennen.

Rachel - Al de goed dingen die ik van hem dacht...zijn nu niet meer heldig =(...

Cassie - Laat maar gaan,je bent jong,jij hebt veel nog om te zien. Laat gaan.

*Danny appears*
Danny - Heej meiden! Hoe is 't met jullie?

Rachel - ..........=( *loopt weg*

Danny - Wat was dat? Heb ik iets verkeerds gezegd?

Cassie - ah,nee,ze is alleen maar boos met een probleem,niets voor te zorgen.

Danny - Mischien kan ik 'r helpen,ik ga achter haar.

Cassie - Nee! Doe dat niet! Uhm,uhh,omdat...in deze gevalen,is goed als je alleen blijft,om op leven na te denken en zo. Is beter als je niet bemoeit!

Danny - Oh,had ik niet zo gedacht. Als het zo is,dan spreek ik met ze later. En jij,hoe gaat 't met je? Ziet je echt goed uit vandaag.

Cassie - Aw,dankje wel Danny,je bent altijd zo lief <3 ! Met mij gaat goed. Sja.

Danny - Maakt niet uit,haha,ik ga nou,bel me later ofzo. Knuffel!

Cassie - Is goed liefje,laters!
Cassie - (Nou,dat was makkelijk. Zoog,zal ze hem haten,en ik 'm hebben! Muhuhahahha!)

Rachel - Is hij al weg?

Cassie - Uh,ja,oh,Rachel,natuurlijk!

Rachel - Zei die iets over mij?

Cassie - Ah,hij zei dat het was goed dat je weg ging,omdat hij wilde je gezicht niet zien.

Rachel - &%$&*%&&%@#&*$%$@$#$%#%&*$@!!!

Cassie - =\
Cassie - (Het werkt zoooooo goed!!! AHAHHAHAH )

Daniel Viana Alencar.